Uw niet betalende klant op een juist moment waarschuwen voor de consequenties van de non-betaling, ook wel Pre-incasso genoemd is een dienst die weinig kost* aangeboden door Het Nederlands Incassokantoor.
Op het moment dat U een vordering indient bij een incassobureau is het vaak al te laat, u heeft geen betaling ontvangen en de eventuele toekomstige klantrelatie heeft in veel gevallen schade opgelopen. Door de dienst Pre-incasso proberen wij Uw klant op een vriendelijke wijze aan te spreken op de door haar openstaande nota en verzoeken wij een spoedige betaling. Dit kunnen wij op wens zowel telefonisch als per post doen, beide manieren zijn een zeer krachtvolle maar vriendelijke wijze om alsnog uw betaling te verkrijgen.

Wat houd Pre-incasso in:
– Wij verzenden uw laatste aanmaning op ons briefpapier, met deze laatste aanmaning krijgt uw klant nog eenmalig de mogelijkheid het verschuldigde bedrag te voldoen. Dit is een klantvriendelijke wijze om uw debiteur, met behoud van uw goede relatie, tot betaling te dwingen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid een van onze dossiermanagers telefonisch contact op te laten nemen tijdens deze Pre-incasso periode.

Tevens vernoemen wij in deze Pre-incasso brief de waarschuwing dat indien de nota niet voldaan wordt deze wordt doorgezonden aan Het Nederlands Incassokantoor. De hiervoor te maken kosten evenals de wettelijke 14-dagen periode zullen tevens in de Pre-incasso brief worden genoemd.

*U betaald enkel de gemaakte kosten (postzegel, envelop, briefpapier en belkosten, 5,00 euro per Pre-incasso dossier).

Wij bellen u graag terug! Klik hier om een terugbelverzoek achter te laten.